Ons retourbeleid:
Lieve klant,
Natuurlijk kan een aangekocht artikel niet altijd naar je zin zijn, daarom kun je het binnen de wettelijke termijn van veertien dagen zonder opgave van reden aan ons retourneren. Wanneer je ervoor gekozen hebt om te betalen via iDeal zullen wij het retourbedrag overmaken naar hetzelfde rekeningnummer waar wij de betaling op hebben ontvangen.
Wanneer je ervoor heeft gekozen om met Klarna te betalen zal Klarna zodra wij de artikelen in ontvangst hebben genomen, je middels een email op de hoogte stellen en de verwerking verder afronden. Wij storten het bedrag terug op je bankrekening. Een uitzondering van artikelen die niet geretourneerd kunnen worden staan vanwege hygiënisch oogpunt in onderstaande *lijst.
Ruilingen kunnen in onze boutique worden gedaan tijdens onze openingstijden. Via de post (liefst) in originele verpakking tnv:: MONFAIR, Weverstraat 43, 6862DK in Oosterbeek.
HOE RETOURNEER IK EEN BESTELLING
1. Vul het retouren formulier van Monfair in dat je in je bij je bestelling hebt ontvangen wanneer je artikelen per post retourneert. Geef duidelijk de naam aan die overeenkomt met het rekeningnummer waarmee is betaald.
2. Verpak je retour indien mogelijk in dezelfde verpakking en bevestig het retouradres goed op de verpakking.
3. Breng het retourpakket naar bijvoorbeeld een Post NL-punt en bewaar het bewijs van verzending. De kosten hiervoor komen voor eigen rekening.
4. Monfair is niet verantwoordelijk voor het kwijtraken van de door jezelf afgegeven pakketten bij retournering. Bewaar het aflever bewijs dan ook altijd goed.
TRACK & TRACE
Wij verzenden al onze pakketten met TT link. Nadat wij uw pakket hebben afgeleverd op het postkantoor kunt u het pakket volgen.
Let op: Bewaar uw track & trace bewijs nadat u uw retourzending naar een post-punt heeft gebracht.
Zonder bewijs van verzending kunnen wij helaas geen geld retour overmaken.
NB
Mocht je onverhoopt een foutieve levering ontvangen neem dan zsm contact met ons op. Stuur een mail naar: info@monfair.nl
Het blijft t.a.t. de verantwoordelijkheid van de koper om het juiste verzendadres in te vullen.
Mocht u toch een verkeerd adres aan ons hebben doorgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Wij zullen ons best doen het adres voor u te wijzigen, maar kunnen helaas niets garanderen omdat wij alle geplaatste orders zo snel mogelijk verwerken.
BEZORGD MAAR NIET BEZORGD
Wij versturen alle pakketten met track and trace code omdat wij al onze zendingen graag willen kunnen volgen en achterhalen.
Mocht uw TT link aangeven dat uw zending is bezorgd, maar is dit na 24 uur nog niet het geval?
Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.
WANNEER KAN IK MIJN GELD TERUG VERWACHTEN BIJ EEN RETOURZENDING?
Het geld wordt teruggestort via het betaalsysteem Mollie. Het duurt over het algemeen 2 -4 werkdagen voor het geld weer terug op de rekening staat waar ook de transactie is gedaan.
Wij streven ernaar bestellingen op werkdagen vóór 16.00u besteld dezelfde dag te verzenden. Soms komt het voor dat het bij PostNL iets drukker is en daardoor de levertijd wat langer kan zijn. Je ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden. Met de track & trace code in deze e-mail, kunt je het pakketje volgen.
Heeft u geen mailtje ontvangen? Check dan even de spam. Staat het hier ook niet tussen? Neem dan contact met ons op.
VOORWAARDEN
Natuurlijk mogen artikelen thuis gepast worden maar deze mogen niet gedragen of gewassen worden.
*Artikelen die wij helaas niet meer retour nemen:
- Artikelen die niet in originele staat en inclusief tag en/of kaartjes eraan verkeren
- Artikelen die gedragen/gebruikt zijn
- Artikelen met vreemde geuren & make-up vlekken
- Lashes, bond, remover of sealers.
- Slips & badkleding (om hygiënische reden)
- Artikelen die niet binnen 14 dagen na ontvangst retour zijn binnengekomen
- Oorbellen & caps (om hygiënische reden)
- Sieraden (strass) steentjes die uitvallen en/of sluitingen die het begeven na 14 dagen.
- Sale items
Op gewassen of gedragen kleding en kwetsbare kledingstoffen geven wij dan ook helaas geen (scheur) garantie.
Wanneer er door nalatigheid ontstane beschadigingen aan de artikelen zijn veroorzaakt kunnen wij helaas niet overgaan op terugbetaling. Bijvoorbeeld door vallen, stoten of waterschade.