Hoe kan ik de klantenservice bereiken? 

Wij zijn bereikbaar via onze mail: info@monfair.nl en via een DM op Insta Monfair.nl

Kan ik via Instagram vragen en/of berichten sturen?

Dat kan! We doen ons uiterste best zo snel mogelijk je vragen mbt Monfair te beantwoorden.

Heb ik garantie?

Allereerst worden onze artikelen zorgvuldig gecontroleerd voordat zij worden verzonden. Sieraden die stuk gaan worden in overleg geruild of vergoed, mits de klacht geoorloofd is en binnen een redelijke termijn gemeld. Onze vaste termijnen staan net als met retourneren op kleding op 14 dagen. Voor lashes en tools geldt dat beschadigde doosjes direct binnen een termijn van 48 uur gemeld dienen te worden middels email.

Kan ik mijn aankoop ook ruilen?

Het omruilen is helaas niet mogelijk. Wel kun je binnen de wettelijk toegestane termijn je kleding en *accessoires retourneren ( behalve *oorbellen, deze worden vanuit hygiënisch oogpunt niet meer teruggenomen, evenals gebruikte lashes, lash glue, serums etc alsmede lingerie kunnen niet om deze reden worden geretourneerd.

Het bedrag wordt binnen 5 dagen na ontvangst van binnenkomst op dezelfde rekening teruggestort als waarmee is betaald.

Hoe lang zichttermijn heb ik?

14 dagen. Daarna is de koop officieel.

Wanneer wordt een bestelling verzonden?

Voor 16.00 uur besteld worden verzendingen dezelfde dag verstuurd mits voorradig.

Bestellingen die in het weekend worden gedaan worden op maandag verzonden.

Hoe lang bent u werkzaam in de detailhandel?

Al meer dan 10 jaar zijn wij actief bezig in de kleding branche.

Is er ook een fysieke boutique?

We hebben geen eigen boutique meer, wel kan je de accessoires vinden in het Winkeltje van Madam ( Oosterbeek ), of tijdens een afspraak bij Beautysalon La Jolie ( Arnhem ).