Hoe kan ik de klantenservice bereiken? 

Wij zijn bereikbaar via onze mail: info@monfair.nl en via DM op Insta Monfair.nl

Kan ik via Instagram vragen en/of berichten sturen?

Dat kan zeker! We doen ons ook uiterste best zo snel mogelijk je vragen omtrent Monfair te beantwoorden.

Heb ik garantie?

Allereerst worden onze artikelen zorgvuldig gecontroleerd voordat zij worden verzonden. Sieraden die stuk gaan worden in overleg geruild of vergoed, mits de klacht geoorloofd is en binnen een redelijke termijn gemeld. Onze vaste termijnen staan net als met retourneren op kleding op 14 dagen. Voor lashes en tools geldt dat beschadigde doosjes direct binnen een termijn van 24 uur gemeld dienen te worden middels email. Gebruikte lashes en tools worden niet teruggenomen.

Kan ik mijn aankoop ook ruilen?

Ruilen of het aankoopbedrag terug is mogelijk binnen de wettelijk bepaalde termijn van 14 dagen.

Dit kan in onze boutique in Oosterbeek ( Weverstraat 43 ), of via de post.

Vanuit hygiënisch oogpunt nemen wij onderstaande producten nooit retour; *oorbellen, *lashes, *geopende doosjes producten en lashes, lash bond/glue, serums etc. en lingerie kunnen niet om deze reden worden geretourneerd.

Op alle afgeprijsde producten, en *kortingsproducten/aanbiedingen geven wij geen geld retour, wel mag je uiteraard binnen de wettelijke termijn ruilen of ontvang je onze tegoedbon.

Het bedrag van alle aangekochte producten m.u.v. * wordt binnen 5 dagen na ontvangst van binnenkomst op dezelfde rekening teruggestort als waarmee is betaald.

Hoe lang zichttermijn heb ik?

14 dagen. Daarna is de koop officieel.

Wanneer wordt een bestelling verzonden?

Voor 16.00 uur besteld worden verzendingen dezelfde dag verstuurd mits voorradig.

Bestellingen die in het weekend worden gedaan worden op maandag verzonden.

Hoe lang bent u werkzaam in de detailhandel?

Al meer dan 15 jaar zijn wij actief bezig in de detailhandel branche.

 

0